środa, 4 grudnia 2013

Róż z jedwabiem i witaminą E

Witajcie !

Dzisiaj post o moim ulubionym na tą chwilę różu.


Produkt ten zawiera jedwab, oraz witaminę E.
Dobrze i szybko się aplikuje.
Jak każdy produkt lekko się wyciera ale w dalszym ciągu widać podkreślone policzki.
Odcieniem to jest nr.1.
Jest bardzo stonowany, i nie jest tak bardzo rażący. Dla mojej karnacji oraz ogólnego mojej twarzy nadaje się idealnie.
I to tyle wam chciałam napisać.
Więc polecam, gdyż na pewno się opłaca .
Kupiłam go w Rossmanie za ok 6 -8 zł.
Chyba jeszcze dodatkowo była jakaś promocja. Lecz nie jestem tego taka pewna.
Produkt jest bardzo wydajny, gdyż używam go i w ogóle nie ubywa go.
Uwielbiam produkty tanie bądź z promocji, oraz bardzo wydajne.
Dajcie znać Jakie perełki znalazłyście buszując między pułkami drogeryjnymi albo innych miejscach ;)


Pozdrawiam 
Kasia1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz