czwartek, 22 maja 2014

Lakiery Editt Cosmetics

Witam :)
W końcu znalazłam chwilę czasu, by coś napisać. Sporo się uzbierało kosmetyków, które chciałabym Wam pokazać, do realizacji daleko, ale obiecuję, że wkrótce się pojawią. :) 
Dzisiaj o lakierach, które zachwyciły mnie paletą barw, przepiękne kolorki, ale...
Do tej pory nie znałam firmy Editt Cosmetics, jednak zwróciłam uwagę przez lakiery owej firmy. Cudowne, pastelowe kolory idealne na lato. Dopadłam je w sklepie u mnie w miasteczku, za ok. 3,50 zł. Czyli fajna cena, śliczne kolory, ale nic poza tym. Największym minusem tych lakierów jest ich trwałość - szybko odpryskują, przy kontakcie z wodą manicure nie utrzymuje się nawet jeden dzień! :( Kolejna rzecz aplikacja - dwie warstwy są wystarczające by dobrze pokryć płytkę paznokcia, jednak z jednym w dwóch lakierów, które mam jest felerny pędzelek i bardzo ciężko się nim operuje. Schnie dość szybko, ale lubi się wylewać na skórki.



Zawiodłam się jakością i trwałością, bo gdyby lakier utrzymywał się około 3 dni to byłby idealny. Raczej się nie skuszę na kolejny zakup, mimo tych pięknych kolorów. 
Jestem ciekawa jakie są wasze opinie, o ile używałyście tych lakierów lub jakiegoś kosmetyku z tej firmy ? Czy może mi zdarzył się jakiś bubel ?
Pozdrawiam,, Kasia 2 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz