środa, 26 listopada 2014

Rival de Loop - Peeling

Witajcie 😜
 
 Zakupiłam w rossmann'e najtańszy peeling jaki znalazłam, na już potrzebowałam ponieważ moja cera przechodziła lekki kryzys.
 

Nie chciałam za dużo wydawać na tego rodzaju pielęgnację bo wiedziałam że znając moje zapotrzebowanie na peelingi to ten produkt się przetwermunuje wyschnie czy co się dzieje z tego typu produktami.Po pierwszym użyciu tego produktu już się do niego przekonałam. Skóra na twarzy stała się miękką i taka przyjemna. Chociaż na twarzy pozostaje lekkie wrażenie takiej pokrytej czymś skóry. Ale szybko to uczucie na szczęście znika. Moje drobne problemy po kilku dniach znikły.Wiem że nie powinno się tego używać często.
Ale zawsze jak myłam włosy to używałam również peelingu. Już nawet kolejne opakowanie się juz znalazło w mojej łazieńce.
Pozdrawiam
Kasia 1


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz