wtorek, 22 października 2013

Avon.Kremowo-pudrowy podkład w kompakcie `Idealny kolor`.

Cześć Wam :)
Produkt, który dzisiaj Wam przedstawiam nie jest żadną nowinką chociaż muszę przyznać, że do moich rąk trafia po raz pierwszy w tej formie. O czym mowa ? Podkład w kompakcie"idealna cera" firmy Avon. Produkt został stworzony szczególnie z myślą o cerze normalnej, mieszanej, a także tłustej. Doskonale matuje i sprawia, że cera wygląda naturalnie w każdym oświetleniu. Kupując ten kosmetyk nie byłam do końca przekonana, miałam obawy, co do aplikacji, koloru i trwałości dlatego też wcześniej używałam tradycyjnych fluidów.


Jestem zwolenniczką delikatnych makijażów, bez efektu maski. Oczywiście o taki efekt jest ciężko, dlatego warto szukać. Dla mnie ten produkt, póki co sprawdza się dobrze, sprawia, że skóra jest delikatna i miękka i wygląda niesamowicie naturalnie. Aplikacja, o którą miałam mnóstwo obaw jest łatwa i przyjemna(głównie dzięki gąbeczce dołączonej do zestawu), do tego fajnie pachnie. Ale zawsze muszą pojawić się jakieś minusy; cena: 53zł (w promocji 29,99), niewydajny, gęsty.
Kasia2.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz