czwartek, 24 października 2013

Advance Techniques , daily shine.

Cześć Perełki :)
Dzisiaj mam zamiar wam trochę napisać na temat serum na suche i zniszczone końcówki.
Serum to jest stworzone do każdego rodzaju włosów.
Słyszałam same dobre opinie na temat tego produktu, i sama chciałam tez to przetestować.




Na początku wydawał mi się strasznie ciężki do aplikowania.
Lecz już po zastosowaniu na włosy polubiłam to serum.
Szybko się wchłania,i wbrew pozorom nie obciąża moich włosów. A mało takich produktów jest które działają na moje niesforne włosy.
30 ml oficjalnie kosztuje 23zł lecz ja trafiłam na 40% zniżkę więc zapłaciłam 12,99 zł :)
Według mnie bardzo opłaca się zainwestować w ten produkt. Tylko trzeba robić przerwy w stosowaniu go ;)
Polecam ten produkt, lecz niestety działa też na nie korzyść gdy już pod koniec buteleczki zaczął mi mocno przesuszać włosy. Zrobiłam przerwę z tym produktem i podarowałam go mojej drugiej połówce na tym że blogu. I czekam na jej reakcje :)


                                                                              Kasia1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz