sobota, 14 czerwca 2014

Bioliq 25+, Krem nawilżająco - regenerujący do cery suchej

Hej!
Sporo czasu minęło od ostatniego posta, szczerze mówiąc nawet nie wiem kiedy. W tygodniu marzę tylko o tym by się wyspać, okres przed sesyjny wykańcza, co zapewne z autopsji potwierdzacie... Mam nadzieję, że już niedługo wrócimy do regularności - mam wiele produktów, które już dosyć długo używam, testuję i chciałabym Wam pokazać. 
Dzisiejszy post będzie o podstawowym kosmetyku w codziennej pielęgnacji,  czyli kremie do twarzy, dokładniej mówiąc nawilżająco - regenerujący do cery suchej firmy Bioliq. Może nie wszystkie z Was kojarzą tę firmę, chociaż ostatnio widziałam reklamę w telewizji, więc może nazwa będzie dla Was znajoma. Firma Bioliq produkuje linie dermokosmetyków w bardzo przestępnej cenie(ok. 15zł). Krem dogłębnie odżywia i regeneruje suchą skórę twarzy, a także chroni przed szkodliwym wpływem wolnych rodników, opóźniając procesy starzenia. Dodatkowo tworzy na skórze naturalny film ochronny oraz wzmacnia jej barierę lipidową.
Używam go codziennie i jestem zadowolona, choć nie do końca jest przeznaczony do mojej cery, nie dostrzegłam by działał na jej niekorzyść. Szczególnie zadowala mnie efekt nawilżenia skóry, szybkiego wchłaniania i poprawy kolorytu skóry. Jest delikatny, nie pozostawia tłustego filmu i nie uczula. Za taką cenę myślę, że warto spróbować, dodam, że jest wydajny. Bardzo dobrze sprawdza się pod makijaż, nie roluje podkładu. Na pewno do niego wrócę :)


SKŁAD:  Skład: Aqua, Cetearyl Ethylhexanoate, Isohexandecane, Cyclopentasiloxane, Glycerin, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Macadamia Integrifolia Seed Oil / Tocopherol, Propylene Glycol / Glycerin / Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum / Caesalpinia Spinosa Gum, Glyceryl Stearate Citrate, Panthenol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Propylene Glycol / Horse Chestnut Extract, Polyacrylamide / Hydorgenated Polydecene / Laureth - 7, Tocopherol, Acrylates / c10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium EDTA, Benzyl Alcohol / Methylchloroisothiazolinone / Methylisothiazolinone, Lactic Acid, Sodium Hydroxide, Parfum, BHA.

pojemność :50ml

Pozdrawiam Kasia 2, do następnego! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz