piątek, 30 maja 2014

Isana - Maska do włosów

Cześć!


Znalazłam niedawno a może odkryłam.
Zwał jak zwał. O mam lepszy opis tego Wchodząc do Rossmann'a ujżałam zółte karteczki z lepszymi cenami za produkty więc po którymś razie krążenia koło tej półki zdecydowałam się na maskę nawilżającą z olejkiem arganowym. Włosy stają się po tym takie miłe w dotyku no i po prostu fajne. W tym produkcie moje włosy faktycznie odnalazły te olejki i je przyswajają.
Za 5.99 zł co chcieć więcej.
I powiem Wam tak bardzo szczeże że ta maska jest o 100 % lepsza od maski Pantene oil theraphy.



Pomijając fakt że na promocji kosztyje o 10 zł mniej i 50 ml na mniej to daje 1000 razy lepszy rezultat.
A tu tylko o to chodzi przecież co włosy lubią i tolerują.
Jak już pisałam w kilku poprzednich postach moje włosy nie potzrebują drogich i niewydajnych produktów. I nisko budżetowe kosmetyki są dla nich dobre i dla mojego portwela również to jest dobre.


Jeśli testowałyście tą maskę to podzielcie się z nami swoimi przemyśleniami.



Pozdrawiam 
Kasia1

1 komentarz:

  1. ja niestety nie miałam przyjemnosci ale obiecuje ze przy najblizszej okazji nadrobie zaleglosci :))

    OdpowiedzUsuń