wtorek, 14 października 2014

Basic Cleaner - Tonik

Witajcie 😊

Chciałabym dzisiaj poświęcić chwilę na podstawowy kosmetyk. Na dzień dzisiejszy mój ulubieniec do twarzy.
Jest to tonik który znalazł się kilka miesięcy temu w shinybox'e.
Produkt ten przypadł mi do gustu.
Tonik jest na mają kieszeń teraźniejsza nie dostępny gdyż on kosztuje około 70 zł.Na pewno nie wydań tyle pieniędzy na coś co na mojej twarzy jest przez około 30 sekund.Dla mnie cena jest pomyłka do takiego produktu.Ale cieszę się że miałam przyjemność przetestować ten oto tonik.Na mojej twarzy nie ma za dużo do roboty ponieważ nie mam za bardzo problemów z nią.Ale bardzo przyjemnie się go używało. A następnym plusem była jego wydajność, ponieważ ja nie jestem jakoś bardzo oszczędna przy używaniu jakichkolwiek produktów. A te 200 ml wystarczyło mi na ponad 3 miesiące.
Sama sobie go ponownie nie kupię bo jak pisałam wcześniej aczkolwiek jeżeli dostanę go na jakąś okazję to bardzo chętnie go ponownie użyje.
 Pozdrawiam 
       Kasia 1


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz