poniedziałek, 27 października 2014

Łososiowy manicure od Eveline nr. 916

Cześć Wam! :)
Po dosyć długiej przerwie, która głównie wynika z braku czasu lub późnego powrotu do domu ciężko znaleźć czas na regularne posty. Jednak po ostatniej wizycie w Rossmannie muszę sie podzielić z Wami moim odkryciem. Chodzi o piękny pastelowy kolor lakieru do paznokci nr. 916 z firmy Eveline cosmetics. 
Może nie jest to kolor odpowiedni do aury i pory roku jaka panuje za oknem, ale tak mnie urzekł, że wystarczyła chwila by wylądował w koszyku. :) Jestem ciekawa czy Wam się spodoba ?
Trochę informacji na temat wrażeń - na ogromny plus na pewno szybkość schnięcia i krycie, mimo jasnego koloru po dwóch warstwach nie ma prześwitów. Ma szeroki pędzelek, który znacznie ułatwia malowanie, co odróżnia go też od innych lakierów firmy Eveline. Zapłaciłam za 12ml. buteleczkę 8.99 zł. Konsystencja lekko lejąca, ale może po przeszkadzać tylko gdy nałożymy go za dużo. 
Jestem bardzo z niego zadowolona i na pewno kupie inny lakier z serii colour instant, który również jest piękny, chodzi mi o nr. 915, odcień pastelowej mięty :) 

Oczywiście aparat nieco przekłamał kolor, bo jest jaśniejszy. Za jakość zdjęć Was przepraszam, ale w tej chwili nie mam możliwości zrobić zdjęć aparatem. Zachęcam do obejrzenia kolorku na żywo, może się skusicie ;) Polecam :)

Pozdrawiam! Kasia 2 :)

4 komentarze:

  1. śliczny odcień :) z chęcią obejrzałabym go na żywo, na pewno go pooglądam podczas kolejnych zakupów w drogerii i pewnie wyjdzie, że wrócę z nim do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ładny, ale takie odcienie u mnie nie wyglądają ładnie.

    OdpowiedzUsuń