wtorek, 28 października 2014

Herbal Care - Krem na codzień

Witajcie :)

Herbal Care - ten krem został mi podarowany przez moją mamusię, ponieważ zapach jej nie przypadł do gustu. Chociaż ja nie czuje w nim nic drażniącego ani nie przyjemnego.
 
 
 
 Ale każdy jest inny. Dla mnie ten krem ma bardzo przyjemny zapach.
cosmetics-for-you.blogspot.com
Trochę drażni mnie jego konsystencja, do nakładania i
rozsmarowywania jest idealny chociaż resztki z słoika ciężko
wydobyć.
Ten krem jest przeznaczony dla cery suchej i bardzo suchej
Można go stosować na dzień i na noc.
Bardzo przyjemny krem dla każdego, ponieważ nie ma tam jakiegoś określonego wieku.
 

 

 
To więc z całego serduszka polecam ten oto krem, bo dobrze się rozprowadza, szybko wchłania się, nawilżenie też jest widoczne na mojej twarzy a jak już wiecie ja mam cerę normalną z tendencją do przesuszania.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dajcie znać czy go używałyście i jakie wy macie do niego opinie.
I oczywiście piszcie co wy polecacie :)
 
Pozdrawiam
Kasia1
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz