środa, 27 sierpnia 2014

Isana - Preparat do włosów

Witam!


Drugą rzeczą którą wybrałam w Rossmann'e za 5.99 zł jest preparat do intensywnej pielęgnacji włosów z wyciągiem z jedwabiu.

Produkt ten jest przeznaczony do włosów matowych i łamliwych.
Producent zapewnia wnikanie w uszkodzony włos i nieodbudowywanie jego struktury.
Włosy dzięki temu staja się sprężyste z niezwykłym połyskiem.

No to wiec Producent obiecuje, a czy na pewno to działa.
Powiem znaczy napisze tak :
Na pewno włosy dobrze się rozczesują i są gładkie.
Po przefarbowaniu włosów na ciemniejsze zauważam więcej szczegółów niż na jasnych.
I wiem kiedy coś szkodzi a coś pomaga, gdyż moje końcówki działają szybciej niż jakiś radar od razu widać na nich rozdwojenie oraz wysuszenie.
A przy tym preparacie na szczęście nic nie zauważyłam, i bardzo mnie ten fakt cieszy gdyż kolejny produkt za tak zwane psie pieniądze
się sprawdził.
A po co wydawać majątek na coś jeśli działa podobnie na włosy jak nisko pułkowy produkt ?
Chyba że ktoś lubi wydawać dużo :)

No więc standardowo czekam na wasze opinie względem tego preparatu jeżeli go używałyście, i czekam po niżej na wasze komentarze :)

Pozdrawiam 
Kasia1

1 komentarz:

  1. Taka trochę obietnica producenta na wyrost :)
    Odwiedź i mnie czasem :))

    OdpowiedzUsuń