niedziela, 31 sierpnia 2014

Korektor Wibo - 4 in 1

Hej! :)
Sporo czasu minęło od mojej ostatniej recenzji, nie obiecuję systematyczności w dodawaniu recenzji czy jakichkolwiek postów, ale mam nadzieję, że jeśli coś się pojawia na naszym blogu jest dla Was przydatne i nie zamykacie karty po pierwszym zdaniu ;)
Dzisiaj będzie o korektorze do twarzy, kosmetyku, z którym się nie rozstaje ponieważ sprawdza się świetnie. Lato sprzyja upałom (choć ostatnio pogoda daje nam popalić), staram się nie nadużywać makijażu, podkładów itp. - ograniczam się do minimum. W upalne dni, czy po prostu gdy mamy nieco ciemniejszą cerę, bardziej opaloną używam kremów BB, a na wszelkie "niespodzianki" na twarzy stosuje wspomniany korektor firmy Wibo. Kupiłam go podczas promocji w Rossmannie i zapłaciłam coś około 6 zł, w cenie regularnej cena wynosi ok 12/13 zł. Wspomniałam o kremie BB i słabym makijażu na lato, dlatego że ten korektor jest świetnym uzupełnieniem. Dopasowuje się do skóry, jest kremowy i dobrze kryje. Warto wspomnieć o wydajności i długości utrzymania na twarzy, bo tu ogromny +, a za taką cenę i skuteczność naprawdę warto pomyśleć o zakupie. Fajne jest również to, że mamy do wyboru cztery różne kolory z różnym zastosowaniem :) Korektor o kolorze różowym maskuje sińce pod oczami, zielony kamufluje popękane naczynka. Kolor jasny beż - maskuje wypryski a ciemny beż - modeluje kształt twarzy. Przedstawiałam podobny korektor z Oriflame, jednak lepsza dostępność do tego z Wibo mnie bardziej przekonuje :)
 
 
Jeśli używałyście dajcie znać jak u Was się sprawdzał :) 

Pozdrawiam, Kasia 2!  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz