sobota, 1 lutego 2014

Oriflame - Power Shine

HEJ !!

Teraz przyszła kolej na jedyny mój ulubiony błyszczyk.
Znaczy się mam jeszcze jeden ale tamten za bardzo skleja mi usta i nie przepadam za nim.
Nie używam za często tego typu produktów, ponieważ jak coś nałożę to od razu to zjem albo się wytrze.
W rzeczy samej teraz jest zima i więcej idzie pomadek ochronnych niż ozdobników.




Ale jak już używam to właśnie ten jest na pierwszym miejscu.
Koloru nie nadaje prawie żadnego.
Ma delikatne drobinki brokatu czy czegoś podobnego.
Delikatnie wygląda na ustach.
Dodaje po prostu takiego blasku.
Zakupiłam go przez moją kuzynkę, bo jest konsultantką w Oriflam'e.
Zapłaciłam za niego ok 15 zł gdyż właśnie powyżej wymieniona kuzynka kupiła sobie lakier do paznokci i w tym zestawie można było taniej go otrzymać.
Więc obie na tym zyskałyśmy.

Pozdrawiam
Kasia1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz