środa, 5 lutego 2014

Oriflame Beauty - Puder

Witajcie !!

Od jakiegoś czasu używam tylko produktu z Oriflame - Studio Artist Loose Powder.
Ten puder podbił moje serce.
Jak już Wam już jest wiadome to ja nie mam problemów z żadnymi niedoskonałościami.
Więc nie muszę nic zakrywać.
Spełnia swoją role w moim przypadku w 100 %.
Nie mogłabym chcieć niczego więcej.
Tylko jednym minusem w nim, znaczy może to nie jest taki wielki problem ale nie wygodny moim zdaniem.
A jest to jego aplikowanie i nabieranie go z pojemniczka.
Teraz aktualnie ogarnęłam aczkolwiek na początku jak go kupiłam wszystko było białe.
Ale z czystego serca mogę polecić ten kosmetyk.
Kosztuje tez niewiele.
Gdyż już wiecie że nie lubię dużo wydawać.
Wolę wynaleźć taka małą perełkę, która zasługuje na swoją cenę.
I następnie nie żałuje jak produkt da plamę
.
Na dzisiaj to juz koniec ale za niedługo się któraś z nas odezwie.



Pozdrawiam 
Kasia1


1 komentarz: