niedziela, 9 lutego 2014

Lakierowe ♥ LOVE ♥

Cześć :)
Już niedługo Walentynki, wiele z Was dodaje propozycje paznokci, postanowiłam więc, że dodam swoje pięć groszy i też coś przedstawię. ;) Mój manicure jest bardzo prosty, klasyczny. Użyłam dwóch lakierów Wibo Express Growth nr. 450 i La Rosa nr. 106. Pierwszy z nich kupiłam podczas wyprzedaży -40% w Rossmannie na kolorówkę, lubię lakiery Wibo - posiadają dużą paletę kolorów, które są przepiękne. Wytrzymuje ok. 2 dni bez odprysków, nie tworzy smug, ma bardzo fajny pędzelek, którym łatwo operować. Ma bardzo dobre krycie, ale szybko wysycha dlatego i tak zawsze maluję dwa razy. 

Drugi lakier z La Rosy, mam go z Shiny Box'a. Ma głęboki czerwony kolor, podobnie jak Wibo w zupełności wystarcza jedna warstwa by dobrze pokryć płytkę paznokcia.  Ma szeroki pędzelek, szybko schnie i długo utrzymuje się na paznokciu. 

Palec serdeczny pomalowałam lakierem z La Rosy, reszta lakierem z Wibo.

Pozdrawiam, Kasia 2 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz