poniedziałek, 17 lutego 2014

Wzmacnianie

Hejka !!

Dzisiaj przyszedł czas na lekkie wzmocnienie naszych cennych włosów.
Wiem że teraz dużo o tym piszemy.
Ale w zimie nasze włosy potrzebują szczególnej ochrony.
Narażamy je na wielkie spadki temperatur.
W zasadzie nie ma teraz takich mrozów, ale jest zimniej na zewnątrz niż pod prostowniczą czy lokówką.
Chyba możecie się ze mną zgodzić :)
Pierwsza moją propozycją jest płukanka piwna. 
Ma na zadanie regeneracje naszych włosów.
Ta płukanka w szczególny sposób działa na nasze włosy.
Piwo ma dużo wartości dobrych dla naszych włosów, ale to wam napiszę w innym poście.
Potrzebujemy szklankę piwa.
Około 3/4 szklanki.
Wcieramy dokładnie w całą długość włosa.
Po 10 minutach porządnie spłukać letnia woda i następnie umyć.
Po umyciu nie na takie całki mokre włosy tylko takie bardziej wilgotne. 
Wetrzeć pozostałą część szklanki piwa.
Tym razem już nie musimy spłukiwać.
Ja osobiście zapachu piwa nie czuję za bardzo na moich włosach, aczkolwiek moja mama jest wyczulona na ten zapach.
Więc jakiś czas po zrobieniu takiego czegoś nie mogę się do niej zbliżać. :)

Pozdrawiam
Kasia1




1 komentarz:

  1. Ja słyszałam o plukance piwej, używanej do ostatniego płukania :)

    OdpowiedzUsuń