niedziela, 2 lutego 2014

Isana - Suchy szampon

Witajcie !

Chce wam przedstawić dzisiaj coś co chyba większość z Was miała w swoich łazienkach już nie raz.
Są zdania podzielone na temat tego szamponu.
W moim odczuciu, gdzie ja bardzo rzadko używam takich specyfików to ten produkt się sprawdza.
Gdyż mam jasne włosy to tego białego nalotu czy jak się to nazywa nie zauważyłam.
Na wydajność też nie narzekam bo jak już wspominałam używam go rzadko.
Musi chyba się tak zdarzyć że nie umyje 2 dzień włosów bo myślę sobie że w domu będę i nikt nie zauważy.
A tu niespodziewany wyjazd a tu olej na głowie.
Nie zdarza mi się to za często.
Według mnie jest to dosyć dobry szampon ( chociaż nie mam tak dużego porównania jak niektóre z Was)
Wydałam na niego ok 6 zł w Rossmann'e, gdyż trafiłam na całkiem dobrą obniżkę.
Więc żal było nie kupić.
Podzielcie się z nami waszymi odczuciami względem tego i innego z szamponów.















Pozdrawiam 
Kasia1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz