wtorek, 26 listopada 2013

Domowe sposoby na piękno ! :)

Witajcie!

Dzisiaj coś innego chciałabym wam pokazać.


Wypróbowałam tą maseczkę na własnej skórze, i zauważyłam efekt tej mikstury.

Ja mam cerę normalną i nawet, nawet jestem zadowolona. Szczerze mówiąc jest trochę dziwna, ale do przeżycia.
Wynalazłam przepis na to coś na jakieś stronie w internecie, lecz niestety nie pamiętam jak się to pisało :)
To więc bez większego rozpisywania się przechodzę do rzeczy.



                                            "CUDOWNA MASECZKA ROZŚWIETLAJĄCA "

3 łyżki śmietany (może tez być jogurt naturalny)
5 - 6 świeżych liści mięty
Mały liść sałaty
1 łyżka mąki (lepiej zastosować glikę kosmetyczną oczywiście jeżeli posiadacie)

Wszystkie składniki dokładnie miksujemy.
Nakładamy na twarz na ok. 10 min.
Zmywamy ciepłą wodą.

Pozdrawiam 
Kasia1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz