czwartek, 28 listopada 2013

Lovely - Dark Shine - Światełko w ciemności :)

Witajcie Perełki  !

Chcę dziś się wam pochwalić moim nowym ulubieńcem.
Wiem doskonale na zdjęciu nie idzie tak tego ująć jak jest w rzeczywistości.

Jak już wyżej możecie zauważyć jest to lakier do paznokci.
Lakier ten po nałożeniu kilku warstw i funkcjonowaniu w jasności, to w ciemnościach nocnych (lub wieczornych jak o tej porze roku) świeci, nie widać człowieka ale widać paznokcie.W dzień lakier wygląda delikatnie nie rzuca się w oczy.
Bardzo mi się to podoba i na pewno nie tylko ja jestem tego zwolennikiem :)
Zdecydowałam się na niego w końcu pod koniec obniżki w Rossmannie 8 zł trochę szkoda mi było na lakier ale po obniżce kosztował zaledwie nie całe 5 zł to nawet się nie zastanawiałam.
Jestem ciekawa jakie są wasze odczucia związane z tym lakierem. Chętnie poczytam co wy o tym myślicie.
Pozdrawiam
Kasia1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz