poniedziałek, 18 listopada 2013

ORGANIQUE HOT&SPICY PŁYN DO KĄPIELI

Witajcie !

Dzisiaj mam do przedstawienia Płyn do kąpieli z firmy Organique.
Aromatyczny płyn do kąpieli o zapachy soczystych pomarańczy, odrobiny ostrego chili i przypraw.
Intensywnie nawilża i odżywia ciało. Sprawia że kąpiel staje się wyjątkowym doznaniem.
Tyle wyczytałam o tym produkcie.
Ale moje doznania są nieco inne. Moim zdaniem zapach jest ciut za ostry, lecz jak się go rozcieńczy w wannie jest dość przyjemny. Nie zauważyłam żeby wyjątkowo mocno nawilżał i odżywiał mojego ciała, ale nie narzekam. Skóra nawet przyjemnie pachnie i zapach utrzymuje się wyjątkowo długo :) Tylko jest zasadniczy i ogromny minus tego produktu, jest bardzo nie wydajny starcza tylko na kilka kąpieli.
Więc rozkoszowałam się gorącymi kąpielami z tym płynem tak długo jak tylko mogłam.
No to wiec tylko tyle mogę o tym powiedzieć.
Pełnowymiarowy produkt kosztuje 21,90 zł za 125 ml, wiec jak na taką małą buteleczkę to cena jest nieco za duża moim zdaniem. Ale polecam osobom które lubią intensywniejsze zapachy.
Pozdrawiam.
Kasia1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz