sobota, 9 listopada 2013

Goldwell - Balsam na włosy 60- sekundowy

Witam Was serdecznie!!
Mam do przedstawienia balsam do włosów z firmy Goldwell. 
Produkt ten jest podobno bestsellerem światowej klasy regenerującym włosy w 100 % w 60 sekund.
Ma odbudowywać nawet poważnie uszkodzone struktury włosów głęboko od wewnątrz. Zapewnia imponującą elastyczność i połysk.

To właśnie wyczytałam o tym balsamie.
200 ml kosztuje 64,00 zł. Osobiście nie kupiłabym tego produktu w sklepie tak od siebie, oczywiście ten produkt znalazł się w Shinybox, to więc wykorzystam go. Balsam ma bardzo przyjemny zapach i do konsystencji też się nie mogę doczepić.  Produkt w moim przypadku jest nie wypałem gdyż nie widzę jakieś 100 % poprawy kondycji moich włosów. Jakiś większych zarzutów do niego nie mam. Nie obciąża moich włosów ani nic z nimi nie robi. Może nie działa na mnie temu że posiadam tylko 50 ml i tego jest za mało żeby coś dostrzec. Nie wiem, I na pewno nie będę chcieć się tego dowiedzieć. 
Wolę zostawić miejsce na inne produkty, którymi będę się chciała z wami podzielić.
                                                                                          Kasia1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz