niedziela, 1 grudnia 2013

Maybelline Affinitone- puder prasowany

Cześć! :)
Ogólna niechęć do wszystkiego, chyba święta idą...i lenistwo bierze górę :)
Kosmetyk, który dziś przedstawiam został dorwany na przecenie z Rossmanna. Stwierdziłam, że to najlepsza okazja żeby kupić coś nowego,wypróbować z racji, że kończył mi się puder, który używałam do tej pory. Mój wybór padł na puder prasowany Maybellinne Affinitone dark beige 42. Po kilku dniach używania jestem zadowolona, bo skóra wygląda bardzo naturalnie, jednak w ciągu dnia wymaga poprawek po ok4h. Miałam obawy co do koloru, ale świetnie się dopasowuje. Wielkim minusem jest ta gąbka, szorstka i źle się nią nakłada. Dostępny w każdym Rossmannie i warto czekać na promocje.


Podsumowując nie zachwyca, ani nie rozczarowuje, jest takim średniakiem. Nie stwarza efektu maski, a to jest najważniejsze ;)
Pozdrawiam, Kasia2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz