poniedziałek, 26 maja 2014

Alterra Naturkosmetyik - Maska do włosów

Cześć !


Mam przyjemność teraz napisać kilka słów o masce bez której nie wyobrażam sobie mojej aktualnej pielęgnacji włosów. Znając życie będę ciągle i stale po nią sięgać.


A mówię tu o masce z Alterr'y.
Ta maska zdziałała cuda na mojej głowie.
Włosy po niej stał się takie na oko odbudowane i takie genialne w dotyku.
Nie wiem dokładnie czy ona tak dobrze działa na moje włosy czy ja mam tylko takie wrażenie ale jakoś chyba nie chce znać prawdy.


 Nie zwracam uwagi na to czy produkt jest naturalny czy też nie jest.
Dla mnie liczy się tylko i wyłącznie działanie.
I nie potrzebuje "wysoko półkowych" kosmetyków żeby zdziałały cuda.
Moje włosy zada walają się perełkami za kilka złotych.





Niekiedy się nacinam na testowanych odżywkach bądź maskach no ale dopiero tworze swoich ulubieńców którzy naprawdę działają cuda.

I ta maska znajduje się na pierwszym miejscu.
 Niestety maski są tylko jest Granatem z aloesem A szampony są w kilku "smakach". Tylko
 to jest minusem według mnie.




Napiszcie mi jakie macie odczucia związane z tą maską.
Czy też was tak zachwyciła jak mnie czy wręcz odwrotnie.

Pozdrawiam
Kasia1 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz