niedziela, 11 maja 2014

Schwarzkopf - Gliss Kur

Witajcie!


Teraz nadeszła pora na mojego ulubieńca ostatnich tygodni.
A mówię o Gliss Kur hair repair.
Jest to terapia dla zniszczonych wysuszonych włosów.
Według  mnie jest to dobry produkt.
Nie dość że cudownie pachnie.
Zawiera w sobie drobinki złota.

Który cudownie wygląda jak się tym potrząśnie.
Moje włosy są rozjaśniane ale już dawno to wiec używam go, bo ten produkt nie jest polecany dla włosów tego typu.
Ja muszę używać produktów dla zniszczonych i potrzebujących pomocy.
Jako blondynka.
Bo jak wszyscy wiedzą że blondynki potrzebują dodatkowej ochrony, bo włosy nie mają tak silnej struktury jak brunetki. Zakupiłam ten produkt w Rossmann'e za około 10 zł.
To więc wszystko na swoim miejscu.
Nie dość że dobry i że się sprawdza to jeszcze za kilka złotówek.


Piszcie co sądzicie o tym produkcie.



Pozdrawiam
Kasia1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz