sobota, 10 maja 2014

Tangle Teezer

Witajcie !

Niedawno to znaczy około miesiąca temu zaimwestowałam sobie w końcu na tak rozsławiony w świecie You Tube oraz Blogów szczotkę.
Nie wiem zemu akurat tak póżno się zdecydowałam na zakup, choć wiedziałam już od kilku lat o istnieniu tego.
Ja posiadam tą wersje Compact.
Jestem z niej bardzo zadowolana.
Znaczy nie poprowała mi porostu włosów co niektórzy dzięki tej szczotce zauwarzyli.
Ale kocham go za to jak łatwo się nią czesze. I jak dokładnie.
Przed zakuem strasznie dużo włlosów mi wypadało ale to pewnie temu że wyrywałam je szczotką aczkolwiek nie wiem dokładni.
Ta szczotka jest malutka na początku się przeraziłam czy takie maleńskto sobie da rade.
Ale szybko rozwiała moje wątpliwości.
Niestety tylko drażni mnie dźwięk jak przejeżdżam po włosach, jest taki jak by najtańszą szczotką z chińskiego się czesałam.
Chociaż włoski są zrobione z takiego fajnego plastiku.
Ale ogólnie jestem bardzo zadowolona że sie w końcu zdecydowałam.
Swojego Tangle Teezer znalazłam na allegro za okazałą cene 30 zł już z przesyłką to więc grzech było nie skorzystać.










Pozdrawiam 
Kasia1


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz