środa, 14 maja 2014

Lavely - Błyszczykowa pomadka do ust

Witajcie


Niedawno w Rossmann'e odbyła się promocja - 49 % na lakiery błyszczyki szminki i wszystko do pielęgnacji paznokci.
No żal było nie skorzystać.
Mój wybór jeden z wielu oczywiście bo nie umiałam sobie odmówić nowości w mojej kosmetyczce.
Zdecydowałam sie na żywsze kolory.
Bo niestety posiadal tylko 2 albo 3 błyszczyki bezbarwne i szminkę nude.
Wybór padł na nr 02.
To jest taka idealna według mnie oczywiście czerwień z lekkimi drobinkami. Doskonale się rozprowadza i daje takie przyjemne odczucie.
Konsystencja wręcz idealna dla moich ust.
 Zapach też jest bardzo przyjemny nie jest taki chemiczny jak innych szminek które wcześniej miałam.
Więc chyba nie będę mieć ich na całe życie jak to mówiłam Kasia2 :D

No więc niestety tylko tyle dzisiaj chciałam wam napisać.
Bo używam jej tylko kilka dni.
Ale tak i tak podbiła moje serducho.


Pozdrawiam 
Kasia1

1 komentarz:

  1. Ja bardzo nie lubię kosmetyków tej firmy a juz napewno nie błyszczyków i pomadek. Bardzo za to lubię błyszczyk Bell Tint , podobny ma L'Oreal chociaż szczerze powiem gorszy; super utrzymuje się na ustach

    OdpowiedzUsuń