czwartek, 1 maja 2014

Garnier, Czysta skóra, Żel + peeling + maseczka

Hej,
Jakiś czas temu zrobiłam recenzję Kolastyny Young 3w1, produkt ten zupełnie nie polubił się z moją skórą, do tego wywołał jeszcze większe szkody na twarzy niż przed zastosowaniem. Po długich poszukiwaniach znalazłam swój no.1 - Garnier Czysta Skóra 3w1. Produkt jest stworzony dla cery tłustej lub mieszanej z tendencją do niedoskonałości, wyprysków i zaskórników. Producent obiecuje nam skuteczność w 7 dni i  z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że faktycznie tak jest.
Zapach jest intensywny, odświeżający, lekko chemiczny, jednak po nałożeniu w ogóle tego nie czuć. Używam go głównie jako peelingu, chociaż granulki nie są duże. Usuwa martwe komórki i odblokowuje pory.
Konsystencja jest gęsta, na żel jest zbyt gęsta, ale dzięki temu nie spływa z twarzy. Szybko zasycha. Po zmyciu pozostawia matową, delikatną, odświeżoną skórę i zmywa resztki makijażu.
Podejrzewam, że u niektórych może wywołać podrażnienia albo przesuszyć skórę, dlatego warto zastosować jakiś  krem nawilżający - wszystko zależy od tego jaką macie cerę ;)
Jedyny zarzut to kiepskie opakowanie, które się brudzi i trudno wydobyć resztki.
Przy regularnym stosowaniu zapobiega powstawaniu wyprysków. Cieszy mnie, że u mnie się sprawdził, jest tani i łatwo dostępny :) Polecam!

Pozdrawiam, Kasia2 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz