niedziela, 8 grudnia 2013

Dove - żel pod prysznic o zapachu ogórka i zielonej herbaty

Cześć ;)
Coś co Wam dziś przedstawię to niedawny nabytek, wypaczony na promocji w Rossmannie - żel pod prysznic z firmy Dove. Ostatnio zaczęłam się bardziej przyglądać kosmetykom tej firmy i muszę przyznać, że bardzo mi odpowiadają i coraz więcej ich znajduje się w mojej łazience, ale zobaczymy czy na długo :)
Wspomniany przeze mnie żel o zapachu ogórka i zielonej herbaty jest bardzo orzeźwiający, a zarazem bardzo delikatny, co można poczuć na skórze po kąpieli. Kremowa konsystencja sprawia, że bardzo dobrze się pieni przez co jest wydajny, kolor pistacjowy, pastelowy. Póki co nie mam do niego zastrzeżeń, spełnia swoja rolę jako żel, myje, odżywia i pielęgnuje. Nie dostałam żadnej wysypki, co czasem się u mnie zdarza. Co do zapachu jak zawsze nie mogłam się zdecydować.. ale od czego się ma przyjaciółkę :)  I przyznam, że był to dobry wybór - dodaje pozytywnej energii, pobudza i długo długo pachnie nie tylko na skórze ;)

Zapłaciłam za niego 8,19 zł za 500ml w aktualnej promocji w Rossmannie ;)

Pozdrawiam, Kasia2

1 komentarz:

  1. tak ja niezdazylam sie nawet splukac a juz bylam cala w babelki spazmow dostaje bo wysypki 3dzien a nadal cala w cetkach i nic nie schodzi

    OdpowiedzUsuń