poniedziałek, 9 grudnia 2013

Soraya - Mleczko do demakijażu z Corallin Offcinalis

Witajcie Perełki :)

Już nie pisałam dla Was od tygodnia chyba. Chciałam za to bardzo przeprosić, ale już jestem.



Dzisiaj chciałam kilko słów napisać o moim mleczku do demakijażu.

Jest on firmy Soraya.
No to więc tradycji trzeba dotrzymać wiec przepiszę parę słów z opakowania a później się wypowiem. Usiądźcie wygodnie, gdyż zaraz zacznę ;)
Kuracja dotleniająca. Produkt ten ma działać odświeżająco oraz ma zapobiegać starzeniu się skóry.
Polecane dla wieku :
20-25-30-35-40-45-50-55-60 (Przedział wiekowy jest ogromny)
Jest to produkt przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry niedotlenionej, narażonej na szkodliwy wpływ promieniowania UV, czynniki cywilizacyjne oraz stres.

Może to temu na mnie nie działa gdyż jeszcze roku mi brakuje do dolnej bariery wiekowej.
A może moja skóra nie potrzebuje tak fachowej pomocy od tego produktu.
Nie wiem, aczkolwiek ten produkt nie przypadł do mojego guściku.
Na siłę próbuje go zużyć i nadal nie widać końca chociaż to tylko 200 ml.
Jest mega wydajny, i za te 6 czy 8 zł które za niego dałam to opłacalny.
No ale jak mówiłam  mojego serducha nie podbił, i temu muszę szukać tego stworzonego dla mnie.

Pozdrawiam 
Kasia1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz