poniedziałek, 30 grudnia 2013

Małe podsumowanie !!

Witajcie !!

Nie mamy tu za dużo jeszcze produktów, ale jak wszyscy podsumowanie robią to my też nie będziemy gorsze :)

Teraz przedstawię kosmetyki które opisałam po krotce :)

No to może zaczniemy od moich kochanych kremów.




1.  Krem firmy DeBa. Jednak pozostał moim numerem 1 ! Więcej możecie doczytać się w głębi naszego bloga.












2. Garnier łatwo się rozprowadza i stosunkowo dobrze działa.
Wiem że jadę po kolei, ale tak się złożyło że w takiej kolejności to dodawałam.



3. Wiem że to taka czarna owca tutaj, ale krem to krem ;)
Jak go się wklepuje to jest całkiem dobry.
Wcierać go nie polecam gdyż jest bardzo dziwne uczucie.
Używałam go przez wakacje i nawet dobrze się spisywał. Znaczy nie poprawił nic ale lubię wszelakiego typu kremy.







4. Ostatnim do przedstawienia wam jest ostatni z moich postów.
Gdyby nie zapach ten krem mógł być na 2 miejscu.
No ale jest jak jest i nie wszystko jest idealne.










I to by było na tyle kremów i przechodzimy dalej.
Teraz kolej na włosy !






1. Odżywka za grosze. 
To wszystko mówi za siebie.
Działa na moje włosy tak samo jak odżywka za kilkanaście złotych.
Znając życie za jakiś czas kupię ją ponownie.
I temu jest na początku listy :)











2. Na tym miejscu usadowiła się błyskawiczna odżywka.
Zapobiega u mnie puszeniu, elektryzowaniu. 
To były moje wady włosów największe.
Lubie ja bardzo ale nie wiem czy kupię kolejną buteleczkę.




3.Teraz nadeszła kolej na Indol'e.
Ma tylko jedną wadę.
Kończy się za szybko.
Albo ja daję jej trochę za dużo.
Ale miło by było jak w kolejnym Shinybox'e znajdę ten sam produkt.












4. i na tym miejscu znajduje się błyskawiczna odbudowa.
Ten produkt też bym chciała ujrzeć w pudełku.
Jeszcze tylko na jedną aplikację. 
I zwlekam z nią jak najdłużej, żeby moje końcówki były bardziej zniszczone.










I ostatni podpunkt to są kolejne cztery przypadkowe produkty.




1. Róż który dostałam od Kasieńki.
Wiedziała co mi kupić.
Dobrze rozprowadza się i wgl dobrze wygląda.
I temu znajduje się na tym własnie miejscu.












2. Płyn do kąpieli o cudnym zapachu i dobrej pianie.
Tylko tez trochę za szybko się kończy.
Ten zapach jest bardzo wciągający.
Więc długie kąpiele w wannie jeszcze bardziej się przeciągają.












3. Płyn micelarny to jest z jednych podstawowych produktów które kobieta powinna mieć.
Jest bardzo wydajny.
I dobrze się sprawdza.
To tyle chciałam o tym powiedzieć.






4. I ostatni na dzisiaj w tym małym podsumowaniu.
Lakier świecący w ciemności.
Ubóstwiam, kocham , i nienawidzę go zarazem.
Dużo go trzeba nałożyć żeby uzyskać doskonały efekt.
A zarazem długo trzeba czekać na wyschnięcie.
No ale tak i tak tutaj go dodaje bo lubię ten efekt po.




I to by było na tyle. Tak króciutko przedstawiłam wszystkie moje najbardziej ulubione produkty. Chętnie dowiem się co wy tez lubicie. Więcej o produktach możecie przeczytać w dalszej części bloga.


Pozdrawiam
Kasia1




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz