piątek, 6 grudnia 2013

Maybelline - krem BB 8 w 1

Hej :)
Przedstawiam Wam dziś kolejny podkład - krem, który używam. Bardzo delikatny i najlepiej sprawdzający się jak dla mnie w okresie letnim. W zasadzie to troszkę spóźniłam się z recenzją, bo wielkimi krokami nadchodzi zima, ale ten krem - podkład daje możliwość poprawy wyglądu skóry, dlatego niektórym może sprawdzić się jako baza, albo będzie wystarczający nawet w zimie. :)

Może zacznę od tego, co ma zapewnić formuła 8w1:
- efekt naturalnego rozświetlenia 
- wyrównanie kolorytu 
- SPF 30
- nawilżenie przez cały dzień
- koryguje niedoskonałości
- nietłusta formuła
- widoczne wygładzenie
- uczucie świeżości
Tak jak wspomniałam na początku u mnie sprawdza się doskonale latem, gdy nie chce obciążać skóry, gdy mało się maluje,dodatkowo zawiera SPF 30, co jest mega przydatne. Osoby, które nie mają problemów z cerą i cenią sobie delikatny dzienny makijaż na pewno go polubią. Nie nadaje się na większe wyjścia, ponieważ nie jest trwały i praktycznie nic nie kryje. Dostępny w czterech kolorach, ja używam light - po nałożeniu wygląda na ciemny, ale dopasowuje się do skóry. Początkowy efekt jest świetny, ale z czasem skóra zaczyna się świecić dlatego warto od razu przypudrować twarz. Na lato bardzo dobry w niskiej cenie ok. 20 zł bez promocji :)

Pozdrawiam, Kasia2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz