wtorek, 17 grudnia 2013

Solutions - Kuracja antycellulitowa

Cześć Misiaki ;)

Dzisiaj mam zamiar przedstawić kuracje antycellulitową .


Ja osobiście nie mam z tym problemu, ale już coraz młodsze dziewczyny zaczynają mieć z tym kłopot.
Więc postanowiła już zapobiegać bo jak wiadomo zapobieganie jest bardziej skuteczne niż leczenie.
Zaopatrzyłam się w ten produkt całkowicie przypadkiem, nie żałuje jednak tego zakupu ;)

Tym produktem jest  tzw. Kuracja antycellulitowa z masażerem 
Tri - Roller.
Piszą na opakowaniu że stosować bezpośrednio na miejsce dotknięte cellulitem, by zredukować widoczność skórki pomarańczy.

Znaczy ja powiem tyle leciutki cellulit zauważyłam na swoich udach i zaczęłam aplikować ten krem, i od czasu do czasu powtarzam stosowanie tego.

Więc mam nadzieję że za szybko nie będę mieć skórki pomarańczy na swoim ciele.

Pozdrawiam 
Kasia1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz