sobota, 28 grudnia 2013

Odżywczy krem do twarzy z wyciągiem z ziaren soi i witaminą E

Hej :)
Dzisiaj tematem postu będzie krem do twarzy. Na rynku jest wiele dostępnych kremów, droższe, tańsze - ciężko wiec znaleźć ten odpowiedni... Moją propozycją jest odżywczy krem do twarzy z wyciągiem z ziaren soi i witaminą E z Avon'u. Linia kosmetyków Avon Care bardzo mi odpowiada, szczególnie jeśli chodzi o kremy do rąk, dlatego też zdecydowałam się na zakup uniwersalnego kremu do twarzy, ale nie do końca spełnił moje oczekiwania. 


Po zastosowaniu bardzo szybko się wchłania, ma rzadką konsystencję, nienachalny zapach - bardzo przyjemny i delikatny. Pozostawia skórę gładką, delikatną i lekko nawilżoną, ale po czasie skóra zaczyna się świecić. Zdecydowanie nie dla osób, które mają cerę tłustą i problemy z trądzikiem, ponieważ zapycha. Jest tani ok. 7-8 zł za 100ml. Stosuję go na noc, bo na dzień ani pod makijaż według mnie się nie nadaje. Śmiało można go potraktować jako balsam, jeśli się nie sprawdzi w roli kremu do twarzy.

Pozdrawiam Kasia2 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz