piątek, 6 grudnia 2013

Lancome Hypnose Star Mascara - tusz do rzęs

Cześć :)
Jestem zaskoczona, że na naszym blogu nie pojawił się żaden tusz do rzęs dlatego szybciutko to zmieniam i przedstawiam Wam moją obecną maskarę, która niestety się kończy... :(


Jak już wcześniej pisałam bardzo lubię firmę Lancome, ten kosmetyk również należy do ulubieńców i jak na razie jest numerem jeden wśród tuszy, które testowałam. Mam 4 ml buteleczkę Lancome Hypnose Star, ale ta mimo swej maleńkości wystarczyła na zaskakująco długi czas przy codziennym stosowaniu (oczywiście z czasem konsystencja się trochę zmieniła, ale efekt pozostał). To, co jest najważniejsze czyli nie skleja, nie tworzy czarnych badyli sterczących w górę czego nienawidzę...daje fajny efekt pogrubionych, wydłużonych rzęs. Nie osypuje się, utrzymuje się cały dzień - nawet przy jakimś wysiłku fizycznym. Szczoteczka również bez zarzutu, pozwala na równomierne rozprowadzanie na powierzchni rzęs. Dostałam ten tusz w prezencie, ale przeglądając i poszukując kolejnego opakowania nie kupimy w Polsce taniej niż 35zł za 4ml. Cóż cena wysoka, ale myślę, że warto :)
Tutaj opakowanie z zewnątrz, bo na moim nie widać już nic. Liczy się wnętrze :)

Pozdrawiam, Kasia2 :))

1 komentarz:

  1. Cena faktycznie wysoka. Ja na razie jestem wierna tuszom Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń