poniedziałek, 2 grudnia 2013

Marion - Natural Silk

Witajcie !

W tym poście chcę wam przedstawić jedwabną kuracje.


Produkt ten jest firmy Marion. 
Błyskawiczna odżywka  do włosów łamliwych i z rozdwojonymi końcówkami.
Jedwab - Kompleks multiwitaminowy - Proteiny ryżowe. 
Jest to lekka formuła, intensywnie regeneruje , błyskawicznie wzmacnia i nadaje świetlisty połysk.
Tyle pisze na przodzie opakowania. Ale nawet nie odbiega daleko to od prawdy.
Może nie widzę jakieś intensywnej regeneracji, ale na pewno coś nie coś robi z moimi włosami.
Produkt zapobiega łamaniu się włosów, nawet pomogło mi. 
Gdyż przed zaczęciem stosowania tego preparatu miałam przeraźliwie rozdwojone i łamliwe a po kilku aplikacjach w pewnym stopniu poprawiło kondycję dolnej części moich włosów.
I jeszcze jedno zauważyłam, bo moje włosy były bardzo skłonne do elektryzowania się a teraz nie mam z tym problemu. Odzywkę tę zakupiłam w Naturze i kosztowała ok 10 / 11 zł. Więc nie jest droga ani tania ale u mnie się sprawdziła wiec mogę ja polecić dalej.

Pozdrawiam
Kasia1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz