poniedziałek, 30 grudnia 2013

Podsumowanie cz. II

Hej! :))
Koniec roku, wiec czas na podsumowanie, moje będzie krótkie. :) Na mojej liście ulubieńców znajdują się cztery produkty, które kupię na pewno jeszcze nie raz. ;)
1. Odżywka do paznokci Eveline 8w1

Numer jeden jeśli chodzi o odżywki do paznokci, używam od dłuższego czasu i w 100% spełnia swoje zadanie, paznokcie się nie łamią, są zdrowsze i znacznie dłuższe. Polecam każdej z Was!

2. Wibo WOW Glamour Sand Effect

Seria lakierów Wibo z wykończeniem piaskowym urzekła mnie niesamowicie, na razie posiadam tylko czarny, ale myślę, że skuszę się i na pozostałe kolorki ;) Lubię ten lakier nie tylko za wykończenie, ale również za trwałość. :)

 3. Oczyszczająca maseczka do twarzy - Oriflame

Maseczka, która spełniła moje oczekiwania, lubię ją - zastosowanie gwarantuje oczyszczenie, zmniejsza niedoskonałości i niweluje wypryski. Dla leniwców takich jak ja, którym nie chce się przygotowywać domowych myślę, że się sprawdzi. :D

4. Maybelline krem BB 8 w1

Ten krem BB znalazł się tutaj, dlatego, że uwielbiałam go używać latem. Dopasowuje się jest lekki, nie obciąża skóry, czyli coś co latem jest wskazane. 

UDANEGO SYLWESTRA, SZAMPAŃSKIEJ ZABAWY I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!
Pozdrawiam, Kasia2.


1 komentarz: