poniedziałek, 27 stycznia 2014

Coś innego niż zwykle

Witam Was serdecznie!

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić siebie.
Dziwnie to brzmi, ale tak na serio nic o nas nie wiecie.
Więc postanowiłam coś o sobie napisać wam.
W kilku punktach chciałabym się wam przedstawić.

To więc zaczynam.

1. Jak już możecie wiedzieć na imię mam Kasia.
2. W tym roku rozpoczęłam studia. O kierunku Ochrona środowiska.
3. Mam 20 lat.
4. Dorobiłam się własnego samochodu, małego ale daje rade. Ważne że za własne pieniądze.
5. Mam szynszyle. Samiczkę, straszna jędza. Odziedziczyła to chyba po mnie.
6. Nie lubię się uczyć, ale lubię wiedzieć.
7. Kocham książki fantazyjne.
8. Ubóstwiam marzyć.
9. Chce wszystko na raz. Jak się nie da to się wściekam.
10. Nie umiem planować. Jestem przeraźliwie spontaniczna.
11. Jak coś mówię to tak robię a nie unikam.
12. Kocham swoją mamę.
13. Nie wyobrażała bym sobie życia bez podróżowania.
14. Jestem straszliwym leniem.
15. Dzisiaj właśnie minął 20 dzień moich ćwiczeń. Wytrwałam do końca. Codziennie coś robiłam aczkolwiek nie zawsze tyle co powinnam.
16. Chciałabym pracować na siłowni. Ale na razie nie mam do tego możliwości.
17. Uczyłam się pływać. Ale niestety czasu mi brakło żebym się nauczyła tak dobrze poruszać w wodzie.
18. Mam 173 cm.
19. I maja waga wynosi 52 kg.
20. Chcę żebyście znalazły to czego szukacie. I żeby nasz blog podobał się wam.

Te 20 punktów myślę że pomogły Wam trochę mnie poznać.
Myślę że Kasia2 też postara się o własne kilka punktów.

Pozdrawiam
Kasia1


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz