piątek, 3 stycznia 2014

Nivea Visage - Pure & Natural

Witajcie !!

Pisze do was pierwszy post w tym roku.
Aż nie wiarygodne jest to że 2013 tak szybko przeminął.


Na pierwszy rzut chce wam opisać tonik oczyszczający.

Jest stworzony do wszystkich rodzai skóry.
Zawiera w sobie BIO Olejek Arganowy oraz BIO Aloes.
Ma bardzo przyjemny zapach. A mnie trudno przekonać do jakiś zapachów.
Muszą być już mega przyjemne.
Dobrze oczyszcza moją skórę i nawet radzi sobie z resztkami makijaży które pozostają po zmywaniu tym mleczkiem do demakijażu, który już wam tutaj umieściłam.
Jest MEGA wydajny kupiłam go jak wyjeżdżałam na wakacje ( to było w połowie sierpnia ) i używam go do dnia dzisiejszego CODZIENNIE i nadal mam ok 1/3 buteleczki, która zawiera 200 ml.
Kupiłam go z w naturze za ok 10 zł.
Więc wydaje mi się że bardzo rozsądna cena jak za taki produkt.
Mam jeszcze jeden tonik do przetestowania, lecz jak tylko mi się skończy to znając życie powrócę do niego ponownie :)

A tak po za tym macie jakieś postanowienia na ten nowy rok ?
Bo ja mam pełno i mija 3 dzień i tylko jedno z nich na razie wprowadzam w życie.













Pozdrawiam 
Kasia1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz