środa, 8 stycznia 2014

Problem z wypadaniem włosów, Joanna - Rzepa

Hej! :)
Temat dzisiejszego postu będą włosy, a dokładnie - problemy z ich wypadaniem. Co robić by temu zapobiegać ? Chyba każdy w okresie jesienno - zimowym ma z tym problem i zauważa więcej włosów na szczotce czy nawet ubraniach. Niestety jest to proces naturalny wywołany przez hormony, ale może być też sygnałem przemęczenia, stresu, złego odżywiania czy pielęgnacji. Należy szukać przyczyn wypadania włosów, cofnąć się 2-4 miesiące wstecz by znaleźć jego źródło. 

Oprócz zachowania diety, "wspomagania się" suplementami, warto również pomyśleć o odżywkach do włosów, jeśli problem jest przejściowy na pewno pomogą. Jedną, z których stosowałam jest Rzepa z Joanny. Nie oczekiwałam od niej wiele, ale nie jest najgorsza. Po pierwszym użyciu odrzucił mnie trochę zapach - z czasem można zacząć tolerować ten zapach, ale dla mnie jest drażniący, intensywny, ale na szczęście nie utrzymuje się na włosach. Konsystencja rzadka, co wiąże się z małą wydajnością. Przy codziennym stosowaniu włosy są bardziej lśniące, delikatne i miłe w dotyku. Ogranicza wypadanie włosów, ale przy regularnym i dłuższym stosowaniu. Warto wspomnieć, że nie ma silikonów, nie obciąża włosów. Co do rozczesywania, stanowczo nie polecam na sucho.
6zł/ 200ml

Tutaj pytanie do Was czy znacie jakieś inne dobre odżywki na problem z wypadaniem włosów?

Pozdrawiam, Kasia2 ;)

1 komentarz: