sobota, 25 stycznia 2014

Kolastyna YOUNG 3w1

Hej,
Już jakiś czas mnie tutaj nie było, pora nadrobić. :) Produkt, który dziś Wam pokaże wpadł w moje ręce już jakiś czas temu - żel, peeling, maseczka z Kolastyny. Do zakupu zachęcił mnie przede wszystkim skład, biała glinka, brak sls, czyli zapowiadało się obiecująco... Po pierwszym zastosowaniu, zdecydowanie nie spodobał mi się zapach - kojarzący się z ostrymi, męskimi perfumami, co trochę na twarzy mi się nie odpowiada. Kolejnym minusem tego produktu jest to, że twarz świeci się przerażająco mocno, czyli zupełny brak zmatowienia co obiecuje producent. Produkt ma za małe drobinki, dlatego jako peeling u mnie się nie sprawdził. Jego konsystencja jest dość rzadka, ale  jest bardzo wydajny. Nie stosowałam go jako maseczki, ale robiąc zdjęcie miałam go dosyć długo na ręce i zauważyłam, że dosyć długo zastyga. Kupiłam go w Rossmannie za 12zł /150ml. 


Przy tego rodzaju produktach nie ma co oczekiwać rewelacji, bo zazwyczaj mają spełniać kilka funkcji na raz nie spełniają żadnej...Zatem szukam dalej! ;)
Miałyście okazje używać ? 
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz