niedziela, 19 stycznia 2014

Nivea Soft - krem do twarzy i ciała

Cześć Wam :)



W dzisiejszym poście chce Wam przedstawić klasyczny krem z Nivea. Jest podstawowym kosmetykiem w mojej pielęgnacji, sprawdza się nie tylko na twarzy, ale na całym ciele. Stosując go na twarzy - bardzo dobrze nawilżał, nie zapychał, szybko się wchłaniał. Jego lekka formuła z witaminą E oraz olejkiem jojoba zapewnia przyjemne uczucie miękkiej i elastycznej skóry. Konsystencja jest rzadka, ale mimo to jest wydajny. Ma delikatny, przyjemny zapach. :)
Można dostać go chyba w każdym sklepie, kiosku czy gdzie tylko można coś kupić.
Oczywiście z całego serca polecam go.
Ja już chyba z miliard opakowań ich miałam.
I oczywiście drugie tyle mam zamiar ich wykorzystać.





Pozdrawiam 

Kasia1



1 komentarz:

  1. A mnie strasznie po nim wysypało, gdy stosowałam go na twarzy. Teraz jedynie nakładam go na ciało po kąpaniu, ale i tak na krótko nawilża...

    OdpowiedzUsuń