niedziela, 26 stycznia 2014

Wellaflex - Long lasting flexible hold

Witajcie !!

Przepraszam za tak długa nieobecność tutaj.
Ale nie chce obiecywać że będziemy dodawać regularnie posty dodawać, ale będziemy się starać dodawać częściej.
Niestety czasu nie mamy wiele w tym okresie czasowym.
Oczywiście dwie studentki bardzo dużo się uczą i wgl. :)
Znaczy zawsze coś jest ważniejszego od nauki :) lecz tego na głos się nie powinno mówić.




Teraz chciałam Wam przedstawić mleczko do stylizacji włosów.
Produkt ten jest stworzony do mocnego utrwalenia włosów.
Powinno się stosować go na wilgotne włosy i ustylizować fryzurę którą chcemy.
Powiem tak szczerze  nie zauważyłam różnicy między zastosowaniem tego a brakiem.
Mojej włosy chyba są za bardzo uparte, na tego typu specyfiki :)
Fryzura nie utrzymują się dłużej niż zawsze i ogólnie jakoś nie widzę tego produktu po raz kolejny w moim koszyku sklepowym.
Za 150 ml zapłaciłam coś ok 10 zł.
Wbrew pozorom jest wydajny gdyż od czasu do czasu jak umyję włosy rano to kilka razy nacisnę na jego pompkę, ale jakiś rezultatów nie ma ale dla mojej własnej świadomości to aplikuje.



Podzielcie się swoimi produktami tego typu :)
Albo jak miałyście akurat ten co co sądzicie o nim.
Czekam na wasze opinie i porady .







Pozdrawiam 
Kasia1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz