wtorek, 7 stycznia 2014

Garnier - żel oczyszczająco - rewitalizujący

Hej !!

Następny w kolejce jest Garnier.
Nowość czysta skóra - Fruit Energy.
Jest to żel przeciw niedoskonałościom.
Pobudza i tonizuje skórę.
Zawiera wyciągi z grejpfruta i granatu & pochodną witaminy C.
W zasadzie nie mam skóry tłustej ani mieszanej ani ziemistej cery ( cokolwiek to znaczy) znaczy nie spotkałam się nawet z takim stwierdzeniem.
Lecz zaskoczyło mnie działanie tego produktu.
Doskonale oczyszcza moja cerę.
Nie zostawia żadnej warstwy po zastosowaniu.
Po prostu dobrze się spisuje.
Też kupiłam go za ok 10 zł.
Opakowanie zawiera 200 ml.
To więc dość sporo.
Też jest bardzo wydajny gdyż kupiłam go przez wakacje a używam go w przybliżeniu co drugi dzień.
Jest godny polecenia.
Jeśli go jeszcze nie miałyście to musicie go wypróbować.

Może wy polecicie coś dobrego do oczyszczania twarzy. :)

Pozdrawiam
Kasia1

2 komentarze:

  1. Nie znam tego kosmetyku, a kosmetyki do oczyszczania twarzy które polecam to Vichy Normaderm Żel oraz L`Oreal Ideal Glow Rozświetlający tonik oczyszczający.
    _____________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko skończę to opakowanie to na pewno któreś z tych twoich wypróbuje :)

      Usuń