poniedziałek, 6 stycznia 2014

Oriflame - Discover Mexico / Original Source Raspberry &Vanilla Milk

Witajcie !!

Po raz kolejny coś z pielęgnacji, ale już niedługo przedstawię coś z kolorówki.






Lecz jak już możecie zauważyć, oczywiście jeżeli nas czytacie, bo jak że inaczej moglibyście wiedzieć która z nas co preferuje. :)

Produkt ten w moim wydaniu się nie sprawdził.
Płyn do kąpieli podarowałam mojej mamie, gdyż moja skóra chyba była za wrażliwa.
Ale nie zrażam się tym, bo mamusi bardzo się podoba i połowie mojej rodziny.
Ładnie pachnie i zapach stosunkowo długo się unosi.
Pachnie bardzo przyjemnie i łagodnie, tak po prostu miło.
Kupiłam go za 8.90 zł za 250 ml więc cena bardzo kusząca.









Lecz u mnie doskonale się sprawdził płyn który już został przedstawiony na naszym blogu.
Oczywiście mówię o Original Source.
Mam o smaku czy zapachu nie wiem jak to nazwać, Raspberry & Vanilla Milk.
Pachnie świeżo zrobionym koktajlem malinowym.
Po prostu taki pyszny, taki doskonały, taki idealny.
Zachwycam się tym jak mała dziewczynka lizakiem :)
Ale po prostu ubóstwiam go.
Nie podrażnia mojej skóry ani w każdym razie nie szkodzi jej.
Kupiłam go w realu bądź tesko za ok. 7 zł.
W Rossmannie jest droższy o ok 2 zł.
Aczkolwiek jest bardzo nie wydajny.
Ale ten zapach nadrabia jego niedoskonałości :)















Pozdrawiam 
Kasia1



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz