czwartek, 2 stycznia 2014

Puder ryżowy - Mariza Selective

Witajcie! :)
Zacznę od życzeń: przede wszystkim życzymy realizacji wszystkich marzeń, celów i postanowień, by ten rok obfitował Wam w szczęście, miłość i każdy kolejny dzień sprawiał jak najwięcej radości ! :) 
Na pierwszy post w tym roku zdecydowałam się pokazać stosunkowo niedługo używany przeze mnie puder ryżowy firmy Mariza z listopadowego Shiny box'a. Jest to wyjątkowo lekki, sypki puder, który skutecznie matuje i utrwala, wcześniej nałożony podkład. Dzięki niemu makijaż wygląda świeżo przez cały dzień. Mikroskopijne, lekko transparentne cząsteczki pudru nie posiadają właściwości kryjących, czyniąc produkt bardzo uniwersalnym. 


Według mnie puder sam w sobie jest dobrym produktem, makijaż faktycznie dłużej się utrzymuje i nic się nie świeci. Po nałożenie dopasowuje się nie zostawia białych plam. Nie podkreśla suchych skórek i po nałożeniu jest prawie niezauważalny. Nie powoduje żadnych wyprysków ani wysypek, nie pogarsza stanu cery. Dla skóry tłustej czy mieszanej jest bardzo dobry - zawarty w składzie ryż pochłania sebum. Pudełeczko wygląda elegancko i estetycznie, ale mega nieprzemyślane - za każdym razem coś się wysypie, już nie wspomnę o noszeniu w torebce... Dołączony puszek też szczerze powiem mi nie przypadł do gustu dlatego lepiej nakładać go pędzlem. Dostępność: u konsultantek Marizy (zainteresowanych proszę o kontakt e-mail). Cena 18zł / 5g. 

Pozdrawiam, Kasia2 :)

1 komentarz:

  1. Miałam, niestety już trafił do denka, a sprawdził się genialnie.

    OdpowiedzUsuń